Ürünler: WordPress Temaları WordPress Eklentileri Shopify Temaları OpenCart Temaları
Facebook
Twitter
LinkedIn

WooCommerce Ürün İstatistikleri ve İlgili Konular!

WooCommerce Ürün İstatistikleri ve İlgili! mağaza yöneticisine son derece sezgisel ve detaylı ürün istatistikleri sunar. İhtiyacınız olan tüm istatistikler parmaklarınızın ucunda!

Nasıl Çalışır
Çok kolaydır, kurulduktan ve etkinleştirildikten sonra, “Ürünler” menüsü altında yeni bir “İstatistikler” menü seçeneği bulacaksınız. Oraya gittiğinizde, “Ürün kartları” ekleyebileceğiniz yerde ürün istatistiklerinin raporlandığı kartlar bulunmaktadır, örneğin:

  • Dönem başına ürün kazançları (günlük, aylık, erken)
  • Ürün kazançları ülke/il bazında
  • Müşteri başına ürün kazançları
  • Ödeme yöntemine göre ürün kazançları
  • En iyi ilgili ürün (seçilen ürünle en çok satın alınan ürünler)
  • Mağaza yöneticisi farklı bir ürüne veya aynı ürüne ilişkin birden fazla kart ekleyebilir

KONFİGÜRASYONA UYGUN ZAMAN DİLİMLERİ
Tüm istatistikler zaman dilimine göre filtrelenir, bu şekilde mağaza yöneticisi tek bir gün veya tüm mağaza yaşam süresi için istatistikleri alabilir!

DEĞİŞKEN ÜRÜNLERLE UYUMLULUK
WCPST, tek bir varyasyon için bile ürün istatistiklerini gösterecektir!

İLGİLİ ÜRÜNLER LİSTESİ GEÇERSİZ KILMA
Varsayılan olarak WooCommerce’un ürün sayfasında bir “ilgili” ürünler listesi gösterir. Ancak, bu ürünler sadece aynı kategoriye ait ürünlerdir. WCPST, varsayılan davranışı sorunsuz bir şekilde geçersiz kılarak listeyi “gerçek” ilgili ürünlerle doldurur. Bu, siparişleri analiz ederek, şu anki ürünle birlikte en çok satın alınan ürünleri bulur ve listeyi oluşturur! Ayrıca, WooCommerce -> İstatistikler -> genel seçenekler menüsünü kullanarak, bu özelliği devre dışı bırakmak veya ilgili ürünleri hesaplamak için kullanılan zaman dilimini ayarlamak veya ilgili ürün olmadığında, aynı kategoriye ait ürünleri göstermek (normal davranış) mümkündür.

250,00

6

Açıklama

WooCommerce Ürün İstatistikleri ve İlgili! mağaza yöneticisine son derece sezgisel ve detaylı ürün istatistikleri sunar. İhtiyacınız olan tüm istatistikler parmaklarınızın ucunda!

Nasıl Çalışır
Çok kolaydır, kurulduktan ve etkinleştirildikten sonra, “Ürünler” menüsü altında yeni bir “İstatistikler” menü seçeneği bulacaksınız. Oraya gittiğinizde, “Ürün kartları” ekleyebileceğiniz yerde ürün istatistiklerinin raporlandığı kartlar bulunmaktadır, örneğin:

  • Dönem başına ürün kazançları (günlük, aylık, erken)
  • Ürün kazançları ülke/il bazında
  • Müşteri başına ürün kazançları
  • Ödeme yöntemine göre ürün kazançları
  • En iyi ilgili ürün (seçilen ürünle en çok satın alınan ürünler)
  • Mağaza yöneticisi farklı bir ürüne veya aynı ürüne ilişkin birden fazla kart ekleyebilir

KONFİGÜRASYONA UYGUN ZAMAN DİLİMLERİ
Tüm istatistikler zaman dilimine göre filtrelenir, bu şekilde mağaza yöneticisi tek bir gün veya tüm mağaza yaşam süresi için istatistikleri alabilir!

DEĞİŞKEN ÜRÜNLERLE UYUMLULUK
WCPST, tek bir varyasyon için bile ürün istatistiklerini gösterecektir!

İLGİLİ ÜRÜNLER LİSTESİ GEÇERSİZ KILMA
Varsayılan olarak WooCommerce’un ürün sayfasında bir “ilgili” ürünler listesi gösterir. Ancak, bu ürünler sadece aynı kategoriye ait ürünlerdir.
WCPST, varsayılan davranışı sorunsuz bir şekilde geçersiz kılarak listeyi “gerçek” ilgili ürünlerle doldurur. Bu, siparişleri analiz ederek, şu anki ürünle birlikte en çok satın alınan ürünleri bulur ve listeyi oluşturur!
Ayrıca, WooCommerce -> İstatistikler -> genel seçenekler menüsünü kullanarak, bu özelliği devre dışı bırakmak veya ilgili ürünleri hesaplamak için kullanılan zaman dilimini ayarlamak veya ilgili ürün olmadığında, aynı kategoriye ait ürünleri göstermek (normal davranış) mümkündür.

Değerlendirmeler

Henüz değerlendirme yapılmadı.

“WooCommerce Ürün İstatistikleri ve İlgili Konular!” için yorum yapan ilk kişi siz olun

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir